نصب کولرگازی کن وود نصاب اسپیلت کن وود در تهران

نصب کولر گازی کن وود شرکت کولرساز آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی کن وود در سراسر تهران می‌باشد.

شرکت کولرساز با سال‌ها تجربه در زمینه کولر گازی کن وود با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین خدمات کولرگازی کن وود  را به شما ارائه خواهد داد.

برند کن وود KENWOOD یکی از برندهای محبوب در ایران بوده

اگر قصد خرید کولر گازی کن وود  را دارید بهتر است که بدانید کولرگازی کن وود  دارای انواع مدلها می باشد،

داکت اسپلت کن وود  ، اسپلت ایستاده کن وود  ، کولر پنجره ای کن وود ، سیستم مالتی پنل پیشرفته کن وود ، و بعد از خرید این محصول چر طرفدار شما نیازمند به نصب کولرگازی خود هستید .

نصب کولرگازی کن وود بسیار حساس می باشد و هر کسی از عهدا این کار بر نمی آید بهتر است که کار را به داردان بسپارید شرکت کولرساز دارا متخصص ترین و حرفه ای ترین تیم برای نصب کولرگازی کن وود   می باشد.

شرکت کولرساز علاوه بر نصب کولرگزی کن وود   اقدام به سرویس و تعمیرو شاژکولرگازی کن وود   می نماید.

برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال نصاب کولرگازی کن وود  تعمیرکار و سرویسکار کولرگاز کن وود   تنها کافی است با دفتر شرکت کولرسازتماس حاصل فرمایید.

نصب کولرگازی کن وود در تهران

تماس با ما

نصب کولر گازی کن وود 

اگر قصد خرید کولرگازی کن وود دارید و یا این که می خواهید کولرگازی خود را به خانه جدیدتان انتقال دهید برای نصب کولرگازی کن وود   خود می توانید با شرکت کولرساز تماس حاصل فرمایید .

کولرگازی کن وود یک وسیله حساس است که اگر درست نصب نشود ممکن است کارای خود را از دست بدهد در هر صورت، آنچه مسلم است این است که تمامی افراد، خواهان نصب صحیح و اصولی کولر گازی  کن وود   خود،

بوده و برای اینکار می بایست کار دشوار یافتن متخصص باتجربه را انجام دهند ولی دیگر نگران پیدا کردن نصاب حرفه ای نباشید زیرا شرکت کولرساز دارای نصاب های حرفه ای کولرگازی کن وود   هستند.

نصب کولرگازی  کن وود  یک کار حرفه ای است که هر کسی از عهده ان بر نمی آید اگر تخصص ندارید به هیچ وجه اقدام به این کار نکنید نصب کولرگازی کن وود خود را به نصاب های کولرگازی شرکت کولرساز بسپارید.

اگر خودتان اقدام به نصب کولر گازی کن وود خود می نمایند و نه تنها ریسک آسیب رساندن به دستگاه را در نظر نمی گیرند، بلکه متوجه احتمال خطر برق گرفتگی و سایر سوانح نیز نیستند.

باید بدانید که نصب کولر گازی کن وود نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولر گازی،

لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدای سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولر گازی کن وود   دارد.

و همچنین داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نبوده و حتما تجربه قبلی نصب اسپیلت کن وود نیز می بایست به آن اضافه شود.

تذکر:  باید این تذکر را جدی بگیرید در صورت نصب کولر گازی کن وود به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق کولرگازی کن وود   ،

سر و صدای زیاد کولرگازی کن وود  ،

نشتی گاز کولرگازی کن وود   ،

خنک نکردن کولر گازی کن وود   ،

پرتاب آب به همراه باد و مشکلات دیگر که می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد

و همه این مشکلات تنها به خاطر نصب اشتباه کولرگازی کن وود است که با نصب اصولی و درست می توان جلوی همه این مشکلات را گرفت و دیگر کولرگازی کن وود   شما دچار همچین مشکلاتی نشود.

یکی دیگر از مزایای تکنسین های مرکز تخصصی نصب کولر کن وود در شرکت کولرساز، مشاوره رایگان در خصوص

انتخاب سایز مناسب ظرفیت کولر گازی کولرگازی کن وود   ،

محل نصب اسپلیت کن وود  ،

نوع گاز مبرد به کار رفته در سیکل سرمایش کولرگازی کن وود   و غیره می باشد.

تماس با ما

تعمیرات کولر گازی کن وود 

تعمیر تخصصی کولرگازی کن وود و اسپیلت کن وود در شرکت کولرساز. شرکت دارای تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده با تجربه کار بالا هستند.

که هر مدل از کولرگازی کن وود را قادر به تعمیر هستند. گاهی اوقات یک قطعه ولرگازی کن وود ممکن است که خراب شده باشد و نیاز به تعویض دارد

نگران نباشید تعمیرکاران حرفه ای شرکت کولرساز آن قطعه را برداشته و به جای آ یک قطعه فابریک جایگذین میکنند

قطعه فابریک جایگذین همان مارک کولرگازی کن وود   است. کافی است برای بررسی مشکل کولرگازی کن وود   خود با شرکت کولرساز تماس حاصل فرماید و از تعمیر کاران مارا در محل خود برای برسی مشکلات  کولرگازی کن وود   و تعمیرات کولر گازی کن وود   مشاوره بگیرید.

تعمیر کولرگازی در شمال تهران تعمیر کولرگازی کن وود   در شرق تهران و جنوب و و غرب تهران مناطق تهران مانند تجریش، ونک، پونک، سعادت آباد، زعفرانیه و… به صورت تمام وقت می باشد.

 

شارژ گاز کولر گازی کن وود 

 

بهتر است توجه کنید که اگر کولر گازی خود را به تازگی خریداری کرده اید و یا سیستم شما به علت نشتی گاز، با کمبود گاز مواجه است، لازم است حتما کولر گازی کن وود   خود را به کمک تعمیرکار مجرب شارژ گاز نمایید.

از آنجا که مقدار گاز موجود در سیستم کولر گازی کن وود باید دقیق و به اندازه باشد، برای شارژ کولر گازی کن وود   می بایست از تجهیزات مختلف چون ترازوی شارژ گاز استفاده نمود.

علاوه بر این، تخلیه مبرد یا گاز کولر گازی، به دلیل خطرناک بودن برای محیط زیست، به احتیاط بالا و آموزش تخصصی نیاز دارد.

بنابراین، شارژ مجدد اسپلیت کن وود   یا پر کردن گاز اولیه آن را حتما می بایست توسط تعمیرکار مجرب و متخصص اسپیلت کن وود انجام داد.

یکی دیگر از دلایلی که لزوم وجود تعمیرکار مجرب برای شارژ گاز کولر گازی کن وود را تثبیت می کند، عیب یابی کولر گازی می باشد که کمبود گاز دارد.

اگر کولر گازی شما کمبود گاز دارد، بدین معنی است که نشتی در سیستم وجود دارد.

نشتی گاز موجب کاهش مقدار گاز موجود در سیستم می شود. نشت یابی کولر گازی به دانش و تخصص بالایی نیاز داشته و حتما باید پیش از آن که کولر گازی مجددا شارژ گردد، دلیل نشتی و نحوه رفع آن مشخص گردد.

تنها پس از رفع نشتی کولر گازی هیتاچی، می توان جهت شارژ مجدد آن اقدام نمود.

مواردی که در شارژ کولر گازی کن وود   مهم بوده و هزینه شارژ گاز کولر گازی کن وود   به آنها بستگی دارد، عبارتند از:

ظرفیت کولر گازی کن وود

نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در کولر گازی کن وود

میزان گاز فعلی موجود در سیستم

شرایط کلی دستگاه اعم از لوله کشی ها و شرایط تعمیرات

دلایل نشتی کولر گازی کن وود

تکنسین تعمیرات کولر گازی کن وود، باید اطلاعات کافی در رابطه با مواردی که گفته شد، داشته باشد تا قادر به تخمین درست از هزینه شارژ گاز کولرگازی کن وود و سرویس آن داشته باشد.

تماس با ما

سرویس کولر گازی کن وود 

 

متخصصان شرکت کولرساز تعمیرات کولر هیتاچی، به ازای هر سالی که از کولر کن وود  خود استفاده کنید ولی سرویس آن را انجام ندهید، به میزان ۵% کارایی دستگاه افت خواهد نمود.

این میزان پس از گذشت چند سال، می تواند به صورتی بسیار شدید کارایی دستگاه را کاهش دهد.

مواردی که در فرآیند سرویس اسپلیت کن وود  توسط تکنسین های متخصص انجام می شود، عبارتند از:

    فیلترها کولرگازی کن وود

حتی اگر سرویس اسپلیت کن وود خود را بصورت سالانه انجام می دهید، مواردی وجود دارند که می توانید خودتان انجام دهید تا از عملکرد مناسب و بهینه کولرگازی کن وود   مطمئن شوید.

فیلترهای هوا کولرگازی کن وود  یکی از این مواردند. جهت جلوگیری از افت عملکرد و کارایی کولر گازی هیتاچی، فیلترهای هوا می باید هر دو هفته یا سه هفته یکبار خارج شده و تمیز شوند.

کولرهای گازی کن وود  ممکن است که دارای فیلترهای هوای متفاوتی باشند  و برحسب میزان استفاده از کولرگازی کن وود  و موارد دیگر، مقدار گرد و خاکی که می تواند در این فیلترها به جا مانده و موجب گرفتگی فیلتر کولرگازی کن وود  شود متفاوت است.

بهتر است که بدانید برخی از فیلترها قابلیت تمیز شدن و استفاده دوباره دارند و نیاز نیست که انها را تعویض کرد و برخی دیگر را می بایست هرچند وقت یکبار تعویض نمود و نمی توان آنا ر تمیز کرد.

در صورتی که هر دو هفته فیلترهای هوا کولرگازی کن وود را را تعویض نمی کنید، حداقل بصورت ماهانه اینکار را انجام دهید!

 

    کویل ها یا لوله ها کولرهای گازی کن وود 

بهتر است بدانید که کولرگازی کن وود دارای دو کویل می باشد که در اثر تجمع و نشست گرد و غبار بر روی آنها، دمای کویل ها می تواند افزایش یافته و داغ شوند.

این کویل ها به ترتیب کویل اواپراتور و کویل کندانسور کولر گازی هستند که باید بصورت سرویس شوند. در صورتی که این سرویس اتفاق نیوفتد، کارایی کلی سیستم افت خواهد کرد.

    فین ها کولرگازی کن وود 

بهتر است که این موضوع را بدانید که کویل ها به وسیله فین های آلومینیومی که بسیار شکننده و حساس اند، پوشیده می شوند. بهتر است به منظور جلوگیری ازخم نشدن فین ها و مسدود نکردن جریان هوا، سرویس مرتب و منظم بر روی آنها لازم است.

کمپرسورها کولرگازی کن وود

زمانی که کمپرسور کولرگازی کن وود بیش از حد گرم می شود یا داغ می کند، می تواند عواقب بدی به همراه داشته باشد. با سرویس کولر گازی کن وود  به صورت منظم و دقیق ، می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

نصب کولرگازی کن وود

تماس با ما

نکات مهم کولرگازی کن وود 

 

هنگام خرید به مواردی همچون : پنل اسپیلت کن وود، توان گرمایش کولرگازی کن وود و سرمایش کمپرسور ، برق مصرفی کولرگازی کن وود بر حسب آمپر ،

توان مصرفی کل بر حسب وات کولرگازی کن وود   ، ابعاد کولر گازی کن وود ، وزن خالص کولرگازی کن وود، رده انرژی کولرگازی کن وود، میزان صدای کولر گازی کن وود در هنگام کار دقت نمایید .

نسبت به وضعیت آب و هوا و موقعیت جغرافیایی ( گرمسیر ، معتدل ، سردسیر ) منطقه ی که ساکن هستید اقدام به خرید کولر گازی کن وود نمایید تا در مصرف برق صرفه جویی شود .

در کولرهای اسپیلت کن وود از مواد ضد رنگ استفاده نمایید تا باعث طولانی شدن عمر کولرگازی کن وود ، تبادل سریع گرما و سرما و کاهش مصرف برق شود .

استفاده از سایه بان برای کندانسور کولرگازی کن وود   باعث جلوگیری ار اتلاف انرژی میشود .

سعی کنید محوطه پشت کولر گازی کن وود دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا داشته باشد .

سالیانه کولرگازی کن وود را سرویس نمایید ، ماهانه فیلتر کولرگازی کن وود   را تمیز نمایید ، و از قرار دادن کولرگازی کن وود   در تابش نور خورشید بپرهیزید .

کولرهای گازی کن وود دارای درجه تنظیم دما ( ترموستات ) میباشد ، پس دقت فرمایید بهترین درجه در فصل تابستان بین ۲۰ و ۲۵ میباشد ، بنابراین از تغییر دادن درجه در دمای کمتر خودداری نمایید .

در هنگام استفاده از کولرگازی کن وود ترجیحا از منابع گرمازا ( اجاق گاز ، سماور ، لامپ رشته ای و … ) استفاده ننمایید ، چونکه باعث افزایش بار گرمایی محیط شده و کولرگازی کن وود دیر تر به برودت میرسد و همچنین باعث مصرف بیش از اندازه انرژی الکتریکی میشود ،

پس از این وسایل زمانی استفاده نمایید که گرمای کمتری در محیط حاکم باشد  که فشار کمتری به کولرگازی کن وود شما وارد آید..

بهتر است که از پرده کرکره ای ، سایبان یا پارچه پرده ای روشن استفاده نمایید تا نور خورشید به سمت بیرون منعکس شود .

سرویس پنل داخلی کولرگازی کن وود را جدی بگیرید .

کندانسورکولرگازی کن وود را در سال یکبار تمیز نمایید تا از جریان برق مصرفی کولر گازی کن وود بکاهد .

تماس با ما

ظرفیت کولرگازی کن وود 

در انتخاب کولرگازی کن وود برای منزل یا محل کار خود به موارد زیر توجه فرماید :

۱-  تعداد نفراتی که در آن محل زندگی و یا کار می کند در انتخاب کولرگازی کن وود بسیار مهم است .

۲- تعداد دستگاه هایی که هنگام کار کرد کولرگازی از خود گرما تولید میکنند در انتخاب کولرگازی کن وود بسیار مهم است .

۳- تعداد پنجره های موجود در اتاق و بزرگی و کوچکی پنجره ها و دوجداره بودن یا نبودن پنجره ها.

۴-ارتفاع اتاق نیز حائز اهمیت میباشد که باید در هنگام خرید کولرگازی کن وود به آن توجه کرد.

مساحت اتاق از مهمترین موارد می باشد خانه های بزرگ دارای مساحت بزرگ هستند که در اگر کولرگازی شما کوچک باشد به کولرگازی فشار زیادی وارد میشود  زیرا کولرگازی باید مدت زمان زیادی کار کند تا خانه خنک شود.

نصب کولرگازی کن وود

تماس با ما

در زیر با حسب ابعاد اتاق شما ظرفیت مورد نظر در تعیین کولرگازی کن وود را بیان کرده ایم.

از مساحت ۳۲ تا ۳۷ متر مربع ، کولرگازی کن وود  با ظرفیت ۹۰۰۰ انتخاب نمایید .

از مساحت ۳۸ تا ۴۱ متر مربع ، کولرگازی کن وود با ظرفیت ۱۰۰۰۰ انتخاب نمایید .

از مساحت ۴۲ تا ۵۰ متر مربع ، کولرگازی کن وود  با ظرفیت ۱۲۰۰۰ انتخاب نمایید .

از مساحت ۵۱ تا ۶۴ متر مربع ، کولرگازی کن وود با ظرفیت ۱۴۰۰۰ انتخاب نمایید .

از مساحت ۶۵ تا ۹۱ متر مربع ، کولرگازی کن وود با ظرفیت ۱۸۰۰۰ انتخاب نمایید .

از مساحت ۹۲ تا ۱۱۷ متر مربع ، کولرگازی کن وود با ظرفیت ۲۴۰۰۰ انتخاب نمایید .

مشکلات عمده کولرگازی کن وود که شرکت کولرساز آن را برطرف می کند

کولرهای کن وود ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل شوند که شرکت کولرساز همه این مشکلات را برطرف می کند

۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع کولرگازی کن وود

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما کولرگازی کن وود

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور کولرگازی کن وود

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی کولرگازی کن وود

۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش کولرگازی کن وود

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور کولرگازی کن وود

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی کولرگازی کن وود

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن کولرگازی کن وود

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی کولرگازی کن وود

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر کولرگازی کن وود

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه کولرگازی کن وود

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت کولرگازی کن وود

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم کولرگازی کن وود

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور کولرگازی کن وود

۱۶- عدم کارکرد فن کولرگازی کن وود

دچار شوند اگر کولرگازی کن وود شما دچار این مشکلات است بهتر است با شرکت کولرساز تماس حاصل فرمایید و درخواست تعمیرکار کولرگازی شووید شرکت بهترین و ماهرترین تعمیرکار کولرگازی کن وود خود را ارسال خواهد کرد.

تماس با ما

امتیازات شرکت کولرساز در نصب کولرگازی کن وود   

شرکت کولرساز دارای تجربه بالا در امر تعمیر سرویس و نصب کولرگازی است و این شرکت دارای امتیازاتی است که مشتریان زیادی دارا است که در اینجا چند نمونه از امتیازات شرکت کولرساز را بیان می کنیم .

۱-داشتن بهترین ابزار آلات پیشرفته و جدید توسط نصابان وتعمیرکاران شرکت کولرساز

۲-قابلیت فیکس کردن تایم حضور نصابان تعمیرکاران در محل شما و سراسر تهران

۳-حضور به موقعه و سریع در سراسر تهران به خاطر داشتن نصابان وتعمیرکاران  حرفه ای زیاد

۴-دارا بودن بهترین نیرو های فنی و داشتن سالها سابقه فعالیت نصابان و تعمیرکاران شرکت کولرساز

۵- گرفتن هزینه های منطقی و کم و کیفیت کار بسیار بالا در زمینه نصب تعمیرات قطعات

۶-تعمیرات در محل شما و سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی روز های تعطیل

۷-دادن مشاوره به مشتریان جهت خرید کولر گازی در ساعات اداری و همچنین مشاوره رایگان برای تعمیر

۸- تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان شرکت کولرساز

۹- نصب با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی توسط شرکت کولرساز

۱۰- استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال توسط شرکت کولرساز

و…

نصب کولرگازی کن وود

تماس با ما

ارسال نصاب کولر گازی کن وود   در تهران

تعمیرکار کولرگازی کن وود شمال تهران: تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد،پونک، سعادت آباد و شهرک غرب جنت اباد

نصب کولرگازی کن وود شرق تهران: تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

نصب کولرگازی کن وود غرب تهران: ستارخان، آریاشهر، ، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد

نصب کولرگازی کن وود در جنوب شهر تهران: مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

نصب کولرگازی کن وود درمرکز تهران: یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

شرکت مهندسی کولرساز دارای تعمیرکاران و نصابان کولر گازی معمولی و اینورتور کن وود در سراسر تهران می باشند.تعمیر کاران شرکت کولرساز دارای مدارک بالا بوده و آموزش های لازم و دوره های مختلف را گذرانده اند و تجربه بالای آنها باعث میشود که هر گونه مشکل و خرابی کولر گازی معمولی و اینورتور کن وود   را برطرف کنند.

برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال تعمیرکار و نصاب کولر گازی معمولی و اینورتورکن وود KENWOOD با شرکت کولرساز با دفتر تماس حاصل فرمایید شرکت کولرساز دارای متخصصینی است که به شما مشاوره رایگان می دهند.

تماس با ما

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی : ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange