تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر کولر گازیدر تهران

تعمیر کولرگازی بسیار حساس می باشد این وسیله هوشمند نیز به سرویس و تعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای دارد اگر کولر گازی شما دچار خرابی شده لطفا اقدام به تعمیر آن نکنید اگر مهارت ندارید.

کولرگازی نیاز به سرویس دارد که عمر مفید آن افزایش یابد و دیرتر دچار خرابی و نیازمن تعمییر شود.

شرکت کولرساز خدمات بسیار متنوعی به مشتریان خود می دهد .تعمیر انواع مدلهای کولرگازی  از جمله کولرگازی سامسونگ کولرگازی ال جی و کولرگازی جنرال و کولرگازی بوش و …و همه برندهای موجود در بازار.

تعمیرات کولرگازی توسط شرکت کولرساز

شامل:

۱–تعمیر برد کولر گازی ۲- تعمیر کمپرسور کولر گازی ۳- تعویض کمپروسور کولر گازی ۴- تعمیر و یا تعویض موتور فن کولرگازی و… می باشد.

یکی از امتیازات شرکت کولرساز در تهران این است که اگر کولرگازی شما نیاز به تعویض یک قطعه را داشته باشد تعمیرکاران متخصص شرکت کولرساز آن را با یک قطعه فابریک همان مارک کولرگازی شما تعویض می کنند.

 

کولرگازی

امروزه زندگی مدرن وسایل مدرن را وارد زنگی مردم کرده است دیگر استفاده از دستگاه هایی مانند کولر های آبی و دستگاه های اینچنینی رو به منسوخ شدن رفته است.وهمچنین بخاری های گازی و یا برقی به علت خطرات جانبی آن ها سعی میشود در واحد های مسکونی کمتر مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به تمامی این نکات،مثبت برای کولرگازی روز به روز درخواست برای نصب کولر گازی بالا و بالاتر می رود.

سیستم های امروزی  تقریبا تمامی نیاز های هر فردی را نسبت به گرما و سرما به طور کامل پشتیبانی می نماید و مهمتر آنکه این کار را به بهترین نحو انجام می رساند.

کشور ایران دارای تنوع آب هوای بسیاری است جوب همیشه گرم که نیازمند وسیله سرمایشی قوی است و کولرهای آبی قدیمی از پس خونک کردن خانه ها در هوای گرم و سوزان جنوب را ندارند.

بنابر این همه به دنبال یک وسیله هستند که بتواند خونکی دلچسب را به خانه های آنها بیاورد و این امر تنها توسط کولرگازی انجام می شود.

همین عامل سبب شده که همه به دنبال نصب کولرگازی در منزل خود باشند.

نگهداری کولرگازی و اسپیلت نیازمند هزینه های است این هزینه ها زیاد نیستند در مقابل قیمت گران کولرگازی

اگر نیازمند نصب کولرگازی و یا سرویس کولرگازی و اسپیلت خود هستید شرکت کولرساز در این امر نیروی نتخصص برای شما ارسال می کند تنها کافی است که با شرکت تماس حاصل فرماید.

تعمیر کولرگازی در تهران

تماس با ما

هزینه تعمیر کولر گازی

 

هزینه تعمیرات کولر گازی به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله: این که خرابی کولرگازی چگونه باشد که این امر نیازمند کارشناسی است.ممکن است حتی فکر کنید قطعات سالم هستند ولی آن قطعات کارای خود را از دست داده باشند و نیازمن تعمیر و یا حتی تعویض باشند و این امر را فقط یک کارشناس می تواند تشخیص دهد.

می توانید با یک تعمیر و یا یک سرویس جلوی خرابی های بیشتر و هزینه های بیشتر را بگیرید.

شرکت دارای متخصصانی است که شما فقط با یک تماس با آنها مشکل عمده کولرگازی خود را بگوید. و این که کولرگازی شما چه نوع و مارکی دارد علت این امر نیز آن است که این کار ،فرآیند تعمیر اسپلیت شما را سریع تر می کند و تعمیر کاران ما می دانند که کلیت مشکل کولر گازیتان چیست و در نتیجه می دانند که قرار است چه کاری را بر روی کولر گازی شما به انجام برسانند.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی:

پس از اینکه تعمیرکار شرکت کولرساز تشخیص سوختگی کمپرسور را داد حال باید به تعویض کمپرسور اقدام کرد، اینکار امری کاملا تخصصی است و باید اصولی و حرفه ای  انجام شود زیرا در صورت غیراصولی بودن دارای عوارض بسیاری است از جمله  تولید صدای کمپرسور و یا کوتاه شدن عمر دستگاه و بازدهی کم دستگاه را دارد.

باید یاد اور شویم  که کمپرسور قلب اسپلیت ها می باشد.در صورت بروز هرگونه مشکلی و خرابی در این زمینه می بایست در نظر بگیرید که قطعا از یک شرکت معتبر درخواست تعمیر بدهید.

برای تعویض کمپرسور به ابزارهای گوناگونی احتیاج می باشد که تعمیرکار همراه خود باید داشته باشد. که ما در اینجا به روند کار اشاره می کنیم و در ابتدا پس از خالی کردن گاز داخل دستگاه و قطع کردن برق دستگاه سپس باید سراغ جداسازی کمپرسور بروند .

این کار اینگونه انجام میشود که  با شعله هوا گاز و داغ کردن اتصالات باید لوله های ارتباطی دستگاه را جدا سازند و موتور را جدا کنند و سپس موتور جدید را در سرجای خود قراردهند و اتصالات جداشده را به آن متصل کنند و جوش دهند توجه داشته باشید که در مرحله تعویض کمپرسور نباید کمپرسور جدید بیش از حد داغ شود و باید با دستمال مرطوب مرتب خنک شود تا به موتور صدمه ای وارد نشود

و در ادامه پس از جوش کامل باید با گاز ازت شتشو شود و بعد از آن توسط وکیوم هوایی داخل خارج شود و بعد از انجام تمام این کارها نوبت به شارژ گاز دستگاه می رسد که باید به مقدار لازم کولر گازی شما شارژ گاز شود.

بهتر است که به هیچ وجه خودتان اقدام به این کار نکنید چون ممکن است نتوانید به درستی این کار حساس را انجام دهید و به کولرگازی اسیب جدی وارد کنید.شرکت کولرساز دارای تکنسین های کاردان و با تجربه است که این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند کافی است با شرکت کولرساز تماس حاصل فرمایید.

تعمیر کولرگازی در تهران تماس با ما

. تعمیر و یا تعویض برد پنل:  تعویض و تعمیر پنل توسط شرکت کولرساز در صورتی که برد پنل کولرگازی شما قدرت دستور دادن به کمپرسور و یا موتور فن را دارا نباشد و ارور دهد و به تشخیص تعمیرکار معیوب باشد احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارد. در این صورت ابتدا تعمیرکارشرکت کولرساز قاب دستگاه را باز کرده و سپس برد دستگاه را با دقت جدا کرده و برای تعمیر به کارگاه می برد و پس از تست های انجام شده مشخص می شود که برد دستگاه قابل تعمیر می باشد و یا خیر. اگر برد کولرگازی قابل تعمیر باشد قطعه معیوب تعمیر می شود و برد را به پنل متصل می کنند و اگر غیر از این باشد  قطعه برد اصلی با مارک کولرگازی دستگاه تهیه شده و بر روی کولرگازی شما نصب می شود.

 

تعویض خازن: بهتر است بدانید که خازن دو صفحه موازی فلزی می باشد که در میان آن لایه ای از هوا یا عایق قرار می گیرد خازن ها انرژی الکتریکی را نگه داشته و به همراه مقاومت ها، در مدار تایمینگ استفاده میشوند.

باید بدانید که در بعضی مواقع دلیل باد گرم زدن کولرگازی سوختگی خازن است و زمانی می توان تشخیص داد که پنل دستور را به کمپرسور ارسال کند ولی کمپرسور استارت نکند در این زمان ۲ حالت وجود دارد که یا خازن سوخته است و یا خود کمپرسور. تشخیص این امر کاملاً تخصصی بوده و توسط تعمیر کار کولر گازی شرکت کولرسازانجام می شود و در صورت معیوب بودن خازن پس از تعویض آن کمپرسور به راه می افتد.

 

تعویض موتورفن کمپرسور:

زمانی که موتور فن کمپرسور سوخته باشد باید برای تعویض موتور فن و یا تعمیر آن اقدام کرد برای تعویض موتور فن تعمیرکاران شرکت کولرساز  ابتدا باید قاب کمپرسور باز شود و پس از قطع برق و جداسازی سیم های ارتباطی فن را از دستگاه جدا سازیم و موتور فن جدید را جایگزین آن کنیم.

 

. بادگرم زدن کولرگازی: بهتر است بدانید که آمدن بادگرم از کولرگازی زمانی که آن را در حالت سرما روشن می کنیم چند دلیل دارد که در زیر دلایل آن را ذکر می کنیم: ۱- کم شدن گاز دستگاه ۲- سوختگی خازن کمپرسور ۳- خرابی برد پنل و یا برد کمپرسور ۴- از کار افتادن کمپرسور دستگاه در صورت مشاهده باد گرم از کولرگازی حتما با شرکت کولرساز تماس حاصل فرمایید تا بدرتی مشکل کولرگازی شما را تشخیص دهند.همچنین ممکن است مشکلاتی غیر از مسائل بالا برایتان پیش آید.در اینصورت تعمیرکار شرکت کولرساز اقدام به امتحان و تست کردن کولر گازی شما می نماید.این امر می بایست با دید فنی صورت پذیردکه شرکت کولرساز دارای تکنسینهای کارآمد و حرفه ای میباشد.

تعمیر کولرگازی در تهران

تماس با ما

برند های تحت پوشش تعمیر شرکت کولرساز

می توان گفت تمامی برند های کولر گازی تحت پوشش شرکت کولرساز می باشد.از اسپیلت های سامسونگ و ال جی گرفته تا سیستم های قدرتمندی همچون پاناسونیک و گری.لیکن برای اطلاع شما کاربر عزیز تمامی برند های تحت پوشش شرکت کولرساز را چه نیازمند تعمیر و چه سرویس به شما معرفی می نماییم.هر کدام از خدمات زیر برای انواع برند های ذکر شده توسط تیم کولرساز انجام می شود.

  • تعمیر کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی جنرال
  • تعمیر کولر گازی ال جی
  • تعمیر و سرویس تراست
  • تعمیر و سرویس میتسوپیشی
  • تعمیر و سرویس تی سی ال
  • تعمیر و سرویس هایسنس
  • تعمیر و سرویس پاناسونیک
  • تعمیر و سرویس گری
  • تعمیر و سرویس هیتاچی
  • تعمیر و سرویس کریر
  • تعمیر و سرویس توشیبا
  • تعمیر و سرویس هایر
  • تعمیر و سرویس وست پوینت
  • تعمیر و سرویس مدیا
  • تعمیر و سرویس کن وود
  • تعمیر و سرویس کین الکتریک
  • تعمیر و سرویس گالانز
  • تعمیر و سرویس بوش
  • تعمیر و سرویس تاچی ایر
  • تعمیر و سرویس زیمنس
  • تعمیر و سرویس آرچلیک
  • تعمیر و سرویس مک کوی
  • تعمیر و سرویس اکسون
  • تعمیر و سرویس تک وود
  • تعمیر و سرویس لارس
  • تعمیر و سرویس وستل
  • تعمیر و سرویس لینکس
  • تعمیر و سرویس جی ام
  • تعمیر و سرویس ترنشک
  • تعمیر و سرویس ال اس
  • تعمیر و سرویس آی اس ال

تمامی برند های نام برده تحت پوشش قرار می گیرد.اما برای استعلام قیمت،چگونگی کار و عیب یابی شخصی،در صورت دارا بودن برند های کولر گازی ال جی،سامسونگ و جنرال به صفحات مربوطه آن مراجعه نمایید.

.تماس با ما

مناطق تحت پوشش مجموعه کولرساز

تعمیر کولرگازی و نصب کولر گازی در شمال تهران غرب تهران و جنوب تهران و شرق تهران می باشد.

تعمیر کولر گازی در اجودانیه تهران ازگل تهران اقدسیه تهران الهیه تهران امامزاده قاسم تهران کولرگازی ولنجک تهران باغ شاطر تهران تجریش تهران کولرگازی چیذر تهران دربند تهران کاشانک تهران کامرانیه تهران زعفرانیه تهران محمودیه تهران صاحبقرانیه تهران قیطریه تهران دزاشیب تهران سعداباد تهران کولرگازی محلاتی تهران جماران تهران بوعلی تهران سعادت آباد تهران مدیریت تهران پونک تهران صادقیه تهران شهرآرا تهران کوی نصر تهران پردیسان تهران آزمایش تهران تهران ویلا تهران طرشت تهران توحید تهران ایوانک تهران شهرک قدس تهران فرحزاد تهران مخابرات تهران شادمان تهران جلال آل احمد تهران ستارخان تهران شهرک غرب تهران گیشا تهران مرزداران تهران آرارات تهران ونک تهران ملاصدرا تهران سید خندان تهران قلهک تهران اختیاریه تهران پاسداران تهران جردن تهران ظفر تهران امانیه تهران دروس تهران دولت تهران شیخ تهران بهایی تهران ولیعصر تهران مهران تهران شیان تهران علم وصنعت تهران خاک سفید تهران شمیران نو تهران کولرگازی حکیمیه تهران کوهسار تهران سراج تهران لویزان تهران بنی هاشم تهران دلاوران تهران رسالت تهران باقری تهران فرجام هنگام تهران میدان ملت تهران شهر زیبا تهران شهران تهران کن تهران بهاران تهران باغ فیض تهران پونک تهران جنت اباد تهران پیامبر تهران ستاری تهران باکری تهران حصارک تهران ارم تهران اکباتان تهران بیمه تهران اپادانا تهران سولقان تهران بلوار فردوس تهران ایران زمین تهران ایرانشهر تهران عباس اباد تهران قزل قلعه تهران سیندخت تهران گاندی تهران شیراز تهران ارژانتین تهران یوسف اباد تهران ساعی تهران امیراباد تهران جمال زاده تهران زرتشت تهران فاطمی تهران طالقانی تهران بلوار کشاورز تهران فلسطین تهران کریم خان تهران کردستان تهران انقلاب تهران ولیعصر تهران حافظ تهران وزرا تهران شارق تهران نظام اباد تهران خواجه نظام تهران امجدیه تهران بهار تهران اندیشه تهران حشمتیه تهران دبستان خواجه نصیر تهران قصر ارامنه تهران اپادانا تهران امام حسین تهران سهروردی تهران بهشتی تهران شریعتی تهران شهید مدنی تهران شیخ صفی تهران مرو دشت تهران مفتح تهران هفت تیر تهران مطهری تهران سرباز تهران میدان سپاه تهران تهرانپارس تهران دردشت تهران زرکش تهران فدک تهران مجیدیه تهران هفت حوض تهران نارمک تهران زرکش تهران کرمان تهران لشگر تهران تسلیحات تهران جشنواره تهران سبلان تهران سرسبز تهران وحیدیه تهران مدائن تهران استاد معین تهران شمشیری تهران فتح تهران مهراباد تهران سی متری جی تهران شهید دستغیب تهران بریانک تهران هاشمی تهران هفت چنار تهران کارو اذربایجان تهران کارون تهران سلسبیل تهران ازادی تهران امام خمینی تهران جیحون تهران کولرگازی رودکی تهران دامپزشکی  مالک اشتر کولرگازی نواب تهران کارون تهران سینا تهران کمیل تهران شیخ هادی تهران انقلاب تهران امیریه تهران منیریه تهران مخصوص تهران قلمستان تهران جمهوری تهران انبار نفت تهران هلال احمر تهران عباسی تهران پاستور تهران حسن اباد تهران منیریه تهران ابوسعید حر تهران دخانیات تهران کارگر جنوبی تهران وحدت اسلامی تهران بهارستان تهران فردوسی تهران پامنار تهران ابشار قیام تهران تختی تهران ایران کوث تهران دروازه شمیران تهران پانزده خرداد تهران پیچ شمیران تهران خراسان تهران ری تهران امین تهران حضور تهران کوثر تهران مولوی تهران دهقان تهران لاله زار تهران میدان قیام تهران سعدی صفا تهران تهران نو تهران نیرو هوایی تهران دهقان تهران حافظیه تهران امامت تهران دماوند تهران پیروزی تهران اشتیانی تهران سرخه حصار تهران شکوفه تهران جابری تهران شاهین تهران صددستگاه تهران اهنگران تهران فرزانه تهران شیوا تهران پرستار تهران نبی اکرم تهران سیزده ابان تهران نیکنام تهران هفده شهریور تهران نبرد اهنگ تهران خاوران تهران دولاب تهران ابوذر تهران مظاهری تهران شوش تهران طیب تهران اتابک تهران افسریه تهران قیام دشت تهران مشیریه تهران رضویه تهران والفجر تهران کیانشهر تهران هاشم اباد تهران خاورشهر تهران بعثت تهران خاوران تهران جوادیه تهران نازی اباد تهران خزانه تهران علی اباد تهران یاخچی اباد تهران رجایی تهران تختی تهران شهرک بعثت تهران گلچین تهران یافت اباد تهران جلیلی تهران زمزم سجاد تهران مقدم تهران امامزاده حسن تهران قزوین تهران باغ خزانه تهران زهتابی تهران قلعه مرغی تهران فردوس تهران صاحب الزمان تهران شمس اباد تهران شاد اباد تهران خلیج فارس تهران اتوبان تهران ازادگان تهران امام خمینی تهران بهداشت تهران شهرک ولیعصر تهران خانی اباد تهران دولت خواه تهران عبدل اباد تهران نعمت اباد تهران اسماعیل اباد تهران دیلمان تهران منصوریه تهران سرتخت تهران ولی اباد تهران تقی اباد تهران نظامی تهران شهادت تهران فیروزابادی تهران حمزه اباد تهران دیلمان تهران ظهیراباد تهران کهریزک تهران شهرک دریا تهران تهرانسر تهران چیتگر تهران شهرک ازادی تهران شهرک استقلال تهران ویلا شهر تهران بزرگراه فتح تهران شهرک شهرداری تهران شهرک غزالی تهران ورداورد تهران دانشگاه شریف تهران دهکده المپیک تهران زیبا دشت تهران پیکان شهر تهران ازادشهر تهران دریاچه چیتگر تهران شهرک راه اهن تهران شهید باقری تهران زیبا دشت تهران.

تماس با ما

شرکت کولرساز

مجموعه خدماتی، مهندسی شرکت کولرسازمتشکل از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در تمام حوزه های خدماتی از جمله کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیرکولرگازی ، نصب کولرگازی، خدمات کولرگازی، لوله کشی کولرگازی، و کلیه امور مربوط به کولرگازی در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

شرکت کولرساز در زمینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت دارای تجربه ای بسیار بالا می باشد. این مجموعه با داشتن گروهی متخصص و دوره دیده آماده خدمات رسانی در سراسر تهران می باشد.شرکت کولرساز برای تعمیرات خود از قطعات اورجینال استفاده کرده و کلیه خدماتی که ارائه می دهد دارای گارانتی می باشد،

از طریق تماس با شماره های ذکر شده از خدمات نوین و باکیفیت شرکت کولرساز بهره مند شوید. فراموش نکنید که تعمیرات کولر گازی امری کاملاً تخصصی می باشد و باید آن را به دست متخصص سپرد تا در هزینه های شما صرفه جویی شود و عمر کولرگازی شما افزایش یابد.در هر منطقه از تهران که باشید، می توانید با شرکت خدماتی فنی کولرساز تماس حاصل نموده و درخواست یک سرویس کار و یا تعمیرکارو یا نصاب کولرگازی اسپیلت  نمائید.نیرو های مجرب شرکت کولرساز در همان روز به محل واقع شما خواهند آمد و در اسرع وقت مشکلات شما را حل خواهند نمود.

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با شرکت کولرساز تماس حاصل فرماید.

تماس با ما

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی : ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

1 دیدگاه

  1. admin گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange